Zasady i warunki

ZASADY I WARUNKI

POSTANOWIENIA OGÓLNE, ZAKRES WARUNKÓW

Niniejsze Ogólne Warunki Umowy (zwane dalej "OWU") mają zastosowanie do użytkowników, którzy czytają, przeglądają, odwiedzają i korzystają z witryny www.izzi.cz (zwanej dalej "witryną"; łącznie "Użytkownicy", “Korzystanie"), jak również z Coffice-club spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (siedziba: 1149 Budapeszt. 01-09-331394, sąd rejestrowy: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, NIP: 01-09-331394 2-42., e-mail: info@izzi.shop.hu, (dalej zwana "Coffice-club kft. ") zgodnie z zasadami umów zawieranych przez nieobecne strony (dalej: "Umowa") i zawiera zasady obowiązujące klientów, kupujących, sprzedających, partnerów biznesowych (dalej: "Klienci") w stosunkach umownych w ramach wszystkich innych umów. Postanowienia odnoszące się do Serwisu w pierwszej kolejności dotyczą wszystkich podstron Serwisu.

Strona internetowa jest prowadzona przez Coffice-club kft. Coffice-club kft. Firma legalnie zarejestrowana na Węgrzech, zajmująca się handlem elektronicznym.

Niniejsze OWU wchodzą w życie z dniem ich publikacji. (zwanym dalej "Dniem wejścia w życie"). Dniem wejścia w życie jest dzień publikacji niniejszych OWU na Stronie Internetowej, tj. 28.08.2020 r. Postanowienia OWU mają zastosowanie do wszystkich Użytkowników i Klientów od Dnia wejścia w życie. Korzystając z niego i zawierając odpowiednią Umowę, Użytkownik potwierdza, że przeczytał, zrozumiał, uznał i wyraźnie zaakceptował obowiązujące w danym momencie postanowienia OWU. Zawierając odpowiednią Umowę, Klient przyjmuje do wiadomości, że obowiązujące w danym czasie OWU stanowią integralną część Umowy (Umów) i integralny załącznik do niej. Zakres czasowy OWU obowiązujący w każdym czasie rozciąga się na datę, czas trwania i kolejny okres Używania bez ograniczeń czasowych, a także na czas trwania stosunku umownego powstałego w wyniku zawarcia Umowy oraz na okres po rozwiązaniu Umowy.

Coffice-club kft. zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany OWU w dowolnym momencie, na co Użytkownik lub Klient wyraźnie się zgadza. Coffice-club kft. zapewnia, że aktualne OWU są stale dostępne na stronie internetowej. W OWU zawsze podawana jest data wejścia w życie. Wszelkie UŻYTKOWANIE i stosunki umowne podlegają postanowieniom OWU obowiązującym w dniu zawarcia UŻYTKOWANIA i UMOWY.

PRZEPISY DOTYCZĄCE STOSOWANIA

Na mocy Umowy Klienci potwierdzają, że zostali poinformowani, że Strona internetowa jest własnością firmy Coffice-club kft., która również prowadzi i utrzymuje stronę internetową Coffice-club kft. z treścią przez ów firmę określoną. Firma Coffice-club kft. nie jest odpowiedzialna za zapewnienie, że strona internetowa jest dostępna w każdym momencie i że cała zawartość jest dostępna dla wszystkich użytkowników. W szczególności firma Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności za

   odpowiedzialność za wszelkie błędy wynikające z przeciążenia, nieprawidłowego działania lub niedziałania sieci telefonicznej, systemów komputerowych online, serwerów lub dostawców serwerów, sprzętu komputerowego, oprogramowania, poczty elektronicznej lub Internetu.

Korzystając z Umowy i zawierając odpowiednią Umowę, Użytkownicy przyjmują do wiadomości, że m-HU Internet Kft. ma prawo udostępnić Serwis i jego zawartość firmie Coffice-club kft. Coffice-club kft. w sposób spójny z Twoją filozofią biznesową, usługami, produktem i wizerunkiem. Coffice-club kft. jest uprawniony do tworzenia wizerunku, obrazu i koloru strony internetowej.

Korzystając z Umowy i Klientów, Użytkownicy przyjmują do wiadomości, że artykuły, teksty, opisy obrazów, zdjęcia, inne elementy treści i formy (dalej: "Elementy treści i formy") znajdujące się na stronie internetowej są własnością Coffice-club. Ltd. elementy chronione prawem autorskim lub elementy, na których użycie i wykorzystanie firma Coffice-club lft. wyraziła zgodę.

Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości i zgadzają się, że Treści i Elementy Formalne mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Coffice-club ltd. za uprzednią pisemną zgodą, z dokładnym wskazaniem nazwy właściciela praw autorskich i adresu Serwisu, który jest uprawniony do ich wykorzystywania i przetwarzania, a także niniejszym przyjmuje do wiadomości i akceptuje w szczególności, że obrazy, znaki, elementy wizualne i formalne umieszczone w Serwisie nie mogą być kopiowane, przesyłane lub przechowywane elektronicznie, jak również zakazane jest kopiowanie całości lub części niniejszych OWU, lub informacji zawartych w Serwisie (dalej: "AT") i/lub OWU, zakłócanie funkcjonowania Serwisu.., modyfikowanie treści Strony Internetowej (dalej łącznie i oddzielnie: "Naruszenia"). Użytkownik i Klient wyraźnie uznają i akceptują, że korzystanie bez pozwolenia z zasobów stanowi również bezprawne korzystanie, jak również Naruszenie. Użytkownik i klient przyjmują do wiadomości i zgadzają się, że w przypadku naruszenia przepisów będą zobowiązani do zapłaty kary (zwanej dalej "Karą"). Użytkownik i klient zgadzają się zapłacić Karę na rzecz Coffice-club kft. Coffice-club kft. Jej rachunek bankowy o numerze 10401196-50526886-7189006 prowadzony jest przez K&H bank zrt. Użytkownik i Klient zobowiązują się do zaprzestania naruszeń w terminie 1, tj. w ciągu jednego dnia od ich zgłoszenia, w tym udostępniania Treści i elementów formularzy otrzymanych z Serwisu, w szczególności tekstów lub obrazów z odpowiedniego interfejsu internetowego, lub innego. Mają oni również zniszczyć treści i powstrzymać się od dalszych Naruszeń w wyżej wymienionym terminie. Wysokość grzywny wynosi 100 000 HUF, tj. 100 000 HUF / wizerunek, 100 000 HUF, tj. 100 000 HUF / usunięcie innych elementów formalnych (np. logo, znak wodny) itp., 100 000 HUF, tj. 100 000 HUF / treść Nielegalne wykorzystanie elementu (np. część tekstu, akapit), 100 000 HUF, tj. 100 000 HUF / wszystkie inne nielegalne wykorzystania niewymienione powyżej. Użytkownik i Klient potwierdzają i zgadzają się, że kary określone w niniejszym paragrafie są proporcjonalne do wagi naruszenia. Użytkownik i Klient przyjmują ponadto do wiadomości, że niezapłacenie Grzywny w terminie określonym w niniejszym punkcie może skutkować sankcjami cywilnymi i, w stosownych przypadkach, karnymi, w szczególności, że Coffice-club kft. w przypadku niedotrzymania terminu płatności niezwłocznie wyda nakaz zapłaty osobie naruszającej prawo. Nieskorzystanie z prawa do egzekucji nie oznacza, że Coffice-club kft. zrezygnował z wykonania lub egzekucji tego prawa (zastrzeżenia).

Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości i zgadzają się, że Coffice-club kft. jest jedynym właścicielem strony https://www.facebook.com/izziled ("Strona na Facebooku"). Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości, że "Zdjęcia profilowe" oraz

Zdjęcia dodane do albumu "Cover Images", jak również wszystkie inne na stronie Facebook przez Coffice-club Itd. Wszystkie obrazy przesłane przez Coffice-club kft. są wyłączną własnością. Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości i zgadzają się, że strona na Facebooku oraz zdjęcia na Facebooku podlegają odpowiednio zasadom określonym w niniejszym ust. 2.

Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości i zgadzają się, że każda wiadomość tekstowa lub graficzna umieszczona przez Użytkownika, lub Klienta na stronie internetowej i stronie Facebook Coffice-club kft. podlega prawu do przeglądu i usunięcia obraźliwej wiadomości (zwanej dalej "obraźliwą wiadomością"). Obraźliwe Wiadomości obejmują, ale nie są ograniczone do następujących: Wiadomości Coffice-club kft. promujące konkurentów; wiadomości Coffice-club kft. mające na celu zszarganie własnej reputacji; wiadomości wykluczające innych na podstawie pochodzenia etnicznego, narodowości, religii, płci, orientacji seksualnej lub innej przynależności społecznej; wiadomości obsceniczne, obraźliwe, poniżające; wiadomości o charakterze seksualnym; wiadomości, które w inny sposób naruszają prawo do prywatności firmy m-HU Internet Kft. lub innych osób.

Użytkownik i Klient są uprawnieni do korzystania z recenzji Coffice-club kft. (zwanych dalej "recenzjami"). Recenzje nie mogą być zamieszczane na Facebooku. Recenzje mogą być pozytywne lub negatywne i podlegają następującym OWU

Są one związane z cechami określonych Produktów lub ich zastosowaniem. Firma Coffice-club kft. nie jest uprawniona do moderowania Recenzji, chyba że kwalifikują się one jako obraźliwa wiadomość zgodnie z Sekcją 2.6 niniejszych OWU. Nie kwalifikuje się jako Rating i Coffice-club kft. Coffice-club kft. do usuwania reklamacji związanych z Usługą, które podlegają postanowieniom punktu 7 niniejszych OWU.

Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości, że mogą korzystać z Serwisu wyłącznie na własne ryzyko. M-HU Internet Kft nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody poniesione przez Użytkownika i Klienta podczas korzystania z Serwisu. Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone sobie nawzajem przez Użytkowników i Klientów podczas korzystania z Serwisu. Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności za postępowanie Użytkowników i Klientów. Użytkownik i Klient przyjmują do wiadomości, że jeżeli w trakcie korzystania lub zawierania Umowy wystąpią jakiekolwiek działania niezgodne z prawem. Coffice-club kft. ma prawo do współpracy z właściwymi organami w celu ustalenia wszelkich naruszeń.

Użytkownik i klient przyjmują do wiadomości, że Coffice-club kft. łączy się z innymi miejscami na stronach internetowych, wskazując na inne obsługiwane serwisy poza stroną internetową (dalej: "Zewnętrzne Strony Internetowe"), tj. może umieścić linki. Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na Zewnętrznej Stronie Internetowej, za działania osób trzecich obsługujących Zewnętrzną Stronę Internetową oraz za ewentualne szkody wyrządzone Użytkownikowi i Klientowi przez Zewnętrzną Stronę Internetową.

Prowadząc stronę internetową, Coffice-club kft. działa zgodnie z obowiązującym prawem węgierskim. Jeśli korzystanie z Witryny narusza prawo obowiązujące w kraju Użytkownika lub Klienta, firma Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności.

OGÓLNE WARUNKI MAJĄCE ZASTOSOWANIE DO UMÓW

Artykuły 3-8 niniejszych OWU. Postanowienia zawarte w sekcjach Coffice-club kft. jako Sprzedawca i Klient jako Kupujący (dalej "Kupujący", Coffice-club Ltd. i Kupujący łącznie dalej "Strony"). Zgodnie z Umowami, Coffice-club kft. przenosi na Kupującego za wynagrodzeniem własność jednej lub więcej rzeczy ruchomych (zwanych dalej "Produktem"). Coffice-club kft. oświadcza, że jako legalny dystrybutor Produktów jest uprawniony do sprzedaży Produktów Kupującemu w ramach stosunku sprzedaży i zakupu. Coffice-club kft. oświadcza ponadto, że Produkty nie są własnością osób trzecich, Produkty są materialnym, nieobciążonym i nieobciążonym majątkiem ruchomym. Cechy Produktów na Stronie internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny, konkretne cechy Produktów zawarte są w Produkcie lub na opakowaniu Produktu, lub w instrukcji obsługi dołączonej do Produktu. Strony zgadzają się, że postanowienia niniejszych OWU mają zastosowanie również do wszelkich zmian Umowy (zwanych dalej "Zmianą Umowy"). Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Coffice-club kft. jest uprawniony do zawarcia Umowy również w odniesieniu do Produktów, które w momencie zawarcia Umowy nie są jeszcze własnością Coffice-club kft.

Językiem Umowy jest język węgierski. Strony postanawiają komunikować się ze sobą przede wszystkim w formie pisemnej. Strony uznają, że komunikacja za pośrednictwem poczty i poczty elektronicznej odbywa się wyłącznie w formie pisemnej. Coffice-club kft. informuje Kupującego, że za komunikację e-mailową uznaje wyłącznie wiadomości wysłane na adres e-mail: azinfo@izz.shop.hu. Strony ustalają, że ich oświadczenia prawne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej oraz za pomocą innych środków elektronicznych udostępnionych na Stronie internetowej, przekazywane ustnie lub telefonicznie.

Wypowiedzi nie stanowią oświadczeń prawnych. Postanowienia niniejszej klauzuli nie naruszają prawa Kupującego do korzystania z informacji uzyskanych od telefonicznej obsługi klienta firmy Coffice-club kft. ("Obsługa klienta"). Jednakże informacje przekazane ustnie przez Obsługę klienta nie kwalifikują się jako oświadczenie prawne firmy Coffice-club kft.

Kupujący przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Umowa może być zawarta przez Kupującego, który w przypadku Kupującego indywidualnego ma ukończone 14 lat. Do zawarcia Umowy przez Kupującego, który ukończył 14 lat, ale nie ukończył 18 lat (dalej: "Małoletni o ograniczonej zdolności do czynności prawnych"), stosuje się ustawę V z 2013 roku Kodeks cywilny (dalej: "Kodeks cywilny.") 2:12. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku, gdy Umowę należy traktować jako umowę małoletniego mającą na celu zaspokojenie normalnych potrzeb życia codziennego lub jeżeli Umowa jest zawierana kosztem utrzymania małoletniego o ograniczonej sprawności ruchowej, Umowa zostanie zawarta przez osobę małoletnią z przedstawicielem prawnym. Nabywca, który nie ukończył 14 lat, jest uznawany za niezdolnego do zawarcia umowy i dlatego może ją zawrzeć tylko wtedy, gdy jest skutecznie reprezentowany przez swojego przedstawiciela ustawowego. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeśli Coffice-club Itd. powiadomi, że osoba nieuprawniona zamierza zawrzeć umowę lub zawarła umowę, Coffice-club Itd. będzie uprawniony do żądania od Kupującego udowodnienia istnienia warunków określonych w niniejszej Umowie, a jeśli Kupujący nie zastosuje się do żądania, Coffice-club Itd. może w każdej chwili odmówić. Akceptując niniejsze OWU, Kupujący wyraźnie i nieodwołalnie oświadcza, że jest uprawniony do zawarcia Umowy na podstawie postanowień zawartych w niniejszej klauzuli. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku naruszenia niniejszej klauzuli na Kupującym spoczywa ciężar dowodu, że Umowa jest nieważna. W przypadku nieważnej umowy firma Coffice-club kft. a Ptk. 6:115. części przysługują dodatkowe roszczenia z tytułu nieważnego zawarcia Umowy (tj. w szczególności koszty i odszkodowania wobec Kupującego).

PROCEDURY ZAWIERANIA I REALIZACJI UMÓW

Płatności kartą kredytową online dokonywane są poprzez system Barion. Dane karty kredytowej nie zostaną przesłane do sprzedawcy. Barion Payment Zrt. Usługodawca jest instytucją kontrolowaną przez Magyar Nemzeti Bank, numer licencji: H-EN-I-1064/2013

Strony zawierają Umowę wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na Stronie internetowej, będącego podstroną Strony internetowej (zwanego dalej "Sklepem internetowym"). Kupujący wyraźnie przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że zawarcie Umowy za pośrednictwem Sklepu internetowego jest zasadniczo możliwe. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Coffice-club spol. jest uprawniona, ale nie zobowiązana, do zawarcia Umowy na życzenie Kupującego za pośrednictwem Facebooka, poczty elektronicznej, telefonu, osobiście lub na Stronie zewnętrznej. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że nie ma możliwości zawarcia umowy innej niż powyższa. Coffice-club kft. będzie traktował dane przekazane przez Klienta zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu zgodnie z obowiązującymi w danym momencie przepisami AT.

Umowy zawierane są za pośrednictwem Sklepu internetowego zgodnie z postanowieniami niniejszego działu. Strony ustalają, że w przypadku zawarcia umowy za pośrednictwem sklepu internetowego Coffice-club kft. 6:64. § (1), przedmiotem wiążącej oferty. Umowa może być zawarta z rejestracją lub bez rejestracji (dalej "Sposób Zakupu"). W przypadku zawarcia Umowy poprzez rejestrację, dane podane przez Klienta podczas rejestracji mogą być w każdej chwili zmienione, zmodyfikowane lub usunięte w pozycji Menu Klienta na Stronie Internetowej. Klient wybiera produkty przeznaczone do zakupu w koszyku na interfejsie Sklepu internetowego, następnie po sprawdzeniu i ewentualnej modyfikacji zawartości koszyka wybiera spośród Metod zakupu, klikając przycisk Dalej ("Zamówienie"). Następnie Kupujący jest zobowiązany do podania/weryfikacji danych wymaganych do rozliczenia i dostawy oraz ma prawo do zmiany błędnie wprowadzonych danych do rozliczenia i/lub dostawy, oraz innych danych. Kupujący jest zobowiązany do podania wszystkich swoich danych zgodnie ze stanem faktycznym. Jeżeli Kupujący poda dane osoby prawnej podczas składania Zamówienia, ta osoba prawna będzie uważana za Kupującego. Oczywiście, w przypadku gdy miejsce ma nieprawdziwa lub nieprawidłowa rejestracja, Coffice-club Ltd. ma prawo do usunięcia, a w przypadku wątpliwości prawo do weryfikacji autentyczności danych. Koszty poniesione w związku z udowodnieniem autentyczności danych ponosi Kupujący. M-HU Internet Kft. w wyniku podania przez Kupującego nieprawidłowych danych nie ponosi odpowiedzialności za żadne dodatkowe koszty lub szkody. Kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe koszty lub szkody poniesione przez m-HU Internet Kft. w wyniku podania przez Kupującego nieprawidłowych danych. Coffice-club kft. nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Kupującego w wyniku zapomnienia przez niego hasła Kupującego lub udostępnienia go osobom trzecim. Po wprowadzeniu/sprawdzeniu/zmianie danych Kupujący wybiera sposób płatności (dalej: "Sposób płatności") i sposób dostawy (dalej: "Sposób dostawy"). Kupujący przyjmuje do wiadomości, że od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy nie można później odstąpić. Kupujący przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że firma Coffice-club Itd. jest zobowiązana do dostarczenia Produktu wyłącznie na adres dostawy podany na Węgrzech, dlatego też Kupujący może w sposób uzasadniony podać podczas składania Zamówienia wyłącznie krajowy adres dostawy. Kupujący przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że firma Coffice-club Itd. jest uprawniona do anulowania zamówienia dotyczącego zagranicznego adresu dostawy, nawet bez specjalnego powiadomienia Kupującego. M-HU Internet Kft. DPD Hungária Korlátolt Felelősségű Társaság (siedziba: 1158 Budapest, Késmárk utca 14. 01-09-888141; NIP: 1234 42, Foxpost Siedziba Zártkörűen Működő Részvénytársaság: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9 oraz ich podwykonawcy (dalej łącznie zwani "Kurierem", pracownik lub podwykonawca Kuriera dalej zwani "Kurierem"). Kupujący przyjmuje do wiadomości, że na podstawie ważnie zawartej Umowy, Stronom przysługują prawa i obowiązki, w szczególności obowiązek zapłaty zgodnie z postanowieniami niniejszych OWU oraz obowiązującymi przepisami prawa węgierskiego -club kft. niezwłocznie potwierdza przesłane Zamówienie drogą elektroniczną, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin. Informuje Kupującego, że jeśli Coffice-club kft. nie wypełni zobowiązania zgodnie ze zdaniem poprzednim, Kupujący jest zwolniony z umowy z tym zobowiązaniem. Anulowanie rejestracji przez Kupującego nie ma wpływu na Zamówienia już wysłane lub transakcje sprzedaży już zawarte. Umowa zawarta za pośrednictwem sklepu internetowego nie jest uważana za umowę pisemną i nie jest rejestrowana przez Coffice-club kft. Coffice-club kft. nadaje Umowom unikalny numer identyfikacyjny (zwany dalej "Numerem Zamówienia"). Coffice-club kft. rejestruje szczegóły Umowy na podstawie numeru zamówienia. Kupujący może zwrócić się do Coffice-club kft o informacje dotyczące Danych Kontraktowych na podstawie numeru zamówienia.

Zawieranie Umów poza Sklepem internetowym podlega pkt 4.2 niniejszych OWU z wyjątkami zawartymi w tym punkcie. Umowy mogą być zawierane poza Sklepem internetowym za pośrednictwem strony na Facebooku, pocztą elektroniczną, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem Strony zewnętrznej (dalej łącznie: "Zamówienie poza Sklepem internetowym"), pod warunkiem że Coffice-club kft. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Coffice-club spol. nie jest zobowiązany do przyjęcia Oferty. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia poza Sklepem Internetowym ma zastosowanie Kodeks Cywilny. 6:64. § (1), podlega wiążącej Ofercie. Na podstawie powyższego Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeżeli Coffice-club Itd. i Kupujący przyjmują Ofertę zawarcia Umowy, Umowa zostaje zawarta pomiędzy Stronami zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6:69. § (1) Strony ustalają, że w przypadku zamówienia poza Sklepem Internetowym, Kupującego obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego. 6:65. § (2), ale co najmniej 72 godziny od złożenia Oferty, tj. siedemdziesiąt dwie godziny.

Umowy dotyczą różnych produktów. Klient zgadza się, że Produkt może zostać zakupiony za Cenę Zakupu (dalej: "Cena Zakupu"). Cena Zakupu podana jest w forintach węgierskich i zawiera podatek od towarów i usług (VAT). Cena Zakupu zawiera koszt opakowania w przypadku dostawy przez Kuriera, ale nie zawiera kosztów dostawy (dalej: "Opłata za Dostawę"). Kupujący może zapoznać się z Opłatami za Dostawę na Stronie Internetowej. Kupujący przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Opłaty za Wysyłkę mogą się różnić w zależności od miejsca dostawy, rozmiaru/wagi zamówionych produktów oraz firmy kurierskiej. Kupujący przyjmuje do wiadomości i wyraźnie zgadza się, że Coffice-club kft. pobiera opłatę manipulacyjną za każdą metodę płatności ("Opłata manipulacyjna"). Kupujący zapłaci Opłatę manipulacyjną w przypadku dostawy do domu, jeśli Cena zakupu zostanie zapłacona Kurierowi gotówką lub kartą kredytową.

Klient wyraźnie zgadza się, że Coffice-club kft. ma prawo do zmiany Ceny zakupu w dowolnym momencie. Nowa Cena Zakupu obowiązuje od momentu podania jej na stronie internetowej. Coffice-club kft. zastrzega sobie prawo do zmiany ceny zakupu Produktu w stosunku do ceny podanej na stronie internetowej w Zamówieniu, czy to z powodu nieprawidłowego wyświetlenia ceny zakupu na stronie internetowej, czy też z innych przyczyn. Coffice-club kft. zawiadomi Kupującego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o wadzie/wystąpieniu okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy po uprzednim powiadomieniu. Do odstąpienia przewidzianego w niniejszej klauzuli stosuje się odpowiednio postanowienia rozdziału 5 niniejszych OWU, z zastrzeżeniem, że uprawnionym do odstąpienia od niniejszej klauzuli jest nie tylko Konsument określony w rozdziale 5 niniejszych OWU, ale wszyscy Kupujący. Jeśli Kupujący nie powiadomi Coffice-club kft. o swoim zamiarze odstąpienia od niniejszej klauzuli w ciągu 5, tj. w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania od Coffice-club kft. zawiadomienia o zmianie ceny zakupu, strony chcą skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Umowa zostanie zawarta pomiędzy Stronami po zmienionej Cenie Zakupu. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zmiany Ceny Zakupu Produktu w stosunku do Ceny Zakupu podanej na Stronie Internetowej, Coffice-club kft. będzie, oprócz postanowień niniejszego punktu, uprawniony do odstąpienia od Umowy zgodnie z postanowieniami punktu 5.2 niniejszych OWU.

Kupujący przyjmuje do wiadomości i wyraźnie zgadza się, że jakość i główne cechy typu Towaru są identyczne z Produktem na fotografii i szczegółowym opisie dotyczącym tego typu Towaru, z wyjątkiem tego, że fotografia na Stronie internetowej ma charakter ilustracyjny. Strony ustalają, że Kupujący nie może żądać zmian w Produkcie na fotografii i szczegółowym opisie. Niektóre odrębnie określone Produkty mogą być nabywane wyłącznie na warunkach określonych w odrębnej umowie indywidualnej ("Umowa indywidualna"). Oznaczenie to można znaleźć w karcie katalogowej odpowiednich Produktów na Stronie Internetowej. Coffice-club kft. informuje Kupującego, że w przypadku Umowy Indywidualnej Produkty pochodzą z magazynu dostawców lub z zamówienia spekulacyjnego. Podane na Stronie internetowej daty zakupu tych Produktów mają jedynie charakter informacyjny. Jeśli Kupujący chce nabyć Produkt, który nie jest częścią Sklepu Internetowego, firma Coffice-club kft. może podjąć się jego zakupu i sprzedaży Kupującemu. Do Umowy indywidualnej stosuje się postanowienia niniejszych OWU nieuregulowane w Umowie indywidualnej.

Przed dostawą firma Coffice-club kft. powiadomi Kupującego o dokładnym czasie dostawy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że firma Coffice-club kft. jest uprawniona, ale nie zobowiązana, do zapakowania Produktu oprócz opakowania produkcyjnego Produktu w materiał opakowaniowy, który zachowuje integralność i stan Produktu ("Opakowanie"). Firma Coffice-club kft. nie zapewnia Produktowi oddzielnego opakowania, jeśli rzeczywiste opakowanie produkcyjne Produktu zapewnia firmie Coffice-club kft. odpowiednią ochronę w celu ochrony integralności i stanu Produktu. Opakowanie jest produktem firmy Coffice-club kft. Może to być karton, karton z wypełniaczem, folia przezroczysta lub ciemna. Jeśli Zamówienie zawiera wiele Produktów, firma Coffice-club kft. ma prawo do pakowania Produktów razem lub osobno, według własnego uznania. Po osobistym odbiorze Produktu, Kupujący po sprawdzeniu Opakowania i Produktu potwierdza spełnienie świadczenia poprzez otrzymanie Kwitu lub Faktury. W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej Kupujący powinien sprawdzić Coffice-club kft. w celu potwierdzenia wykonania świadczenia poprzez podpisanie dowodu dostawy. Kupujący ma prawo do rozpakowania produktu z opakowania i zbadania produktu przy odbiorze. Jeśli Opakowanie i/lub Produkt są uszkodzone, lub wadliwe, Kupujący ma prawo sporządzić protokół na miejscu, a w przypadku dostawy przesyłką kurierską, zwrócić Produkt wraz z kurierem do Coffice-club kft. na koszt Kupującego.

Kupujący przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że zapłaci Cenę Zakupu i wszelkie Opłaty za Dostawę gotówką, kartą kredytową, zgodnie ze sposobem Dostawy. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeśli Kupujący chce zapłacić Cenę Zakupu przy odbiorze osobistym, dostępny jest sposób płatności gotówką. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeśli chce zapłacić Cenę Zakupu przy dostawie Towarów przez Kuriera, Cena Zakupu musi zostać zapłacona Kurierowi gotówką przy odbiorze, w punkcie odbioru, za pokwitowaniem dostawy / listem przewozowym. Dokonując zapłaty Ceny Zakupu Produktu na rzecz Kuriera, Kupujący może dokonać płatności kartą bankową tylko wtedy, gdy Serwis Kurierski lub jego podwykonawca na to pozwoli. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku płatności dokonanej przed otrzymaniem Produktu lub płatności online kartą kredytową, firma Coffice-club kft. uzna konto bankowe po zaksięgowaniu środków. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Coffice-club kft. wystawi fakturę na cenę zakupu lub kwotę ceny zakupu powiększoną o opłatę za dostawę, lub opłatę manipulacyjną ("Cena całkowita"), ("Faktura") w zależności od metody płatności wybranej przez Kupującego. Coffice-club kft. Faktura wystawiana jest na rzecz Kupującego na podstawie danych określonych w pkt 3.3 i wysyłana do Kupującego drogą elektroniczną w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Produktu, tj. wraz z Produktem w formie papierowej. Kupujący przyjmuje do wiadomości i wyraźnie akceptuje, że za własność Produktu odpowiada firma Coffice-club kft. do czasu zapłaty pełnej ceny. Tytuł prawny do Produktu przechodzi na Kupującego z chwilą zapłaty Pełnej Ceny, a ryzyko uszkodzenia Produktu przechodzi na Kupującego z chwilą przyjęcia Produktu przez Kupującego.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Ust. 45/2014 w sprawie szczegółowych zasad zawierania umów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. (II.26.) Użytkownik może odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.

Zwroty mogą być dokonywane tylko w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. W zakresie warunków zwrotu towaru Konsument zobowiązany jest do jak najszybszego zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej i przesłania na adres: info@izzi.shop.cz. Zwrot towaru jest możliwy tylko za porozumieniem stron.

Klient ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy ma zastosowanie również do osób fizycznych w następujących przypadkach, na podstawie artykułu 16 dyrektywy 2011/83/UE dotyczącego ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy w przypadku treści cyfrowych:

W przypadku treści cyfrowych: Jeśli konsument zakupi treść cyfrową, która nie jest dostarczana na fizycznym nośniku danych (np. CD lub DVD), prawo do odstąpienia od umowy wygasa w momencie, gdy konsument zaczyna pobierać lub korzystać z treści, pod warunkiem, że konsument wcześniej wyraźnie zgodził się na rozpoczęcie świadczenia usługi i uznał, że tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy.

W przypadku oprogramowania zapakowanego w zamknięte opakowanie: Jeśli oprogramowanie jest dostarczane na fizycznym nośniku danych (np. na DVD), a konsument otworzy opakowanie, prawo do odstąpienia od umowy wygasa, ponieważ aktywacja oprogramowania i otwarcie opakowania powodują utratę unikalności produktu, co uniemożliwia jego ponowną sprzedaż jako nowego.

Podsumowując:

Jeśli oprogramowanie jest w formie cyfrowej i wymaga aktywacji, a konsument dokonuje tej aktywacji, zazwyczaj traci prawo do odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że został o tym wcześniej poinformowany i wyraził na to zgodę.

Jeśli oprogramowanie jest dostarczane na fizycznym nośniku danych, po otwarciu opakowania nie ma już możliwości odstąpienia od umowy.

(Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy dotyczącego treści cyfrowych jest zawarte w artykule 16 dyrektywy 2011/83/UE).

Okres wypowiedzenia wynosi 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta należy przesłać wyraźne oświadczenie o zamiarze odstąpienia/rozwiązania umowy pocztą lub drogą elektroniczną na adres: info@izzi.shop.cz / 1149, Budapest, Dongó u. 2A, 2.2.

Prawo odstąpienia od umowy/anulowania wykonają Państwo w terminie, jeżeli wyślą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy/anulowaniu przed upływem terminu określonego powyżej. Skutki prawne odstąpienia/anulowania: jeżeli klient odstąpi od niniejszej umowy, zwrócimy Państwu pieniądze niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W celu dokonania zwrotu użyjemy tej samej metody płatności, co pierwotna metoda płatności, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na użycie innej metody płatności; Klient nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów w wyniku użycia tej metody zwrotu. 14 dni upływa od dnia otrzymania Produktu przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. W międzyczasie zwrot pieniędzy zostanie wypłacony przez Coffice-club Itd. Możesz go zatrzymać do czasu otrzymania Produktu z powrotem. Klient musi zwrócić lub przekazać produkt bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za dotrzymany, jeżeli wyślesz produkt przed upływem terminu 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi klient. Klient może być pociągnięty do odpowiedzialności za pogorszenie stanu produktu, jeżeli jest ono spowodowane użytkowaniem wykraczającym poza to, co jest niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i działania produktu.

GWARANCJA I RĘKOJMIA

Kupujący jest świadomy, że Coffice-club kft. ma obowiązek zapewnić gwarancję na dostawy i ponosi ustawową odpowiedzialność za wady w wykonaniu. Wadliwe wykonanie uważa się za występujące, gdy Produkt w czasie dostawy nie spełnia jakościowych wymagań określonych w umowie lub ustawie, ponieważ Produkt musi być odpowiedni do zamierzonego zastosowania. Warunki odpowiedniości do zamierzonego celu są określone w art. 6 ust. 123 §. Kodeksu cywilnego. Kupujący/konsument musi w każdym przypadku udowodnić istnienie wady Produktu, jak określono w punkcie 7.5 Regulaminu.

Strony zastrzegają, że w przypadku wady ujawnionej przez Konsumenta w ciągu 6, tj. sześciu miesięcy od otrzymania przez Konsumenta Produktu, Strony przyjmują, że przyczyna wady istniała już w chwili spełnienia świadczenia (dalej: "Domniemanie wadliwości świadczenia"), z wyjątkiem sytuacji, gdy domniemanie takie jest niezgodne z naturą rzeczy lub charakterem wady. Firma Coffice-club kft. jest uprawniona do udowodnienia, że przyczyna wady powstała po wykonaniu świadczenia, jeśli istnieje domniemanie wadliwego wykonania. Po upływie terminu domniemania wadliwego wykonania tj. sześciu miesięcy od otrzymania przez Konsumenta Produktu Konsument powinien udowodnić, że przyczyna wady Produktu jest Coffice-club kft. powstała przed wykonaniem świadczenia. Coffice-club kft. ma prawo zażądać ekspertyzy (zwanej dalej "ekspertyzą") od strony trzeciej posiadającej wystarczającą wiedzę specjalistyczną, aby sprostać ciężarowi dowodu (zwanej dalej "ekspertem"). Strony zgadzają się, że Coffice-club kft. ma prawo do jednostronnego wskazania eksperta. Strony ustalają, że Coffice-club kft. wywiązuje się z ciężaru dowodu poprzez żądanie ekspertyzy producenta Towaru ("Producent") na temat przyczyny wady Towaru, chyba że Konsument wyraźnie od niej odstąpi, korzystając z przysługującego mu prawa.

GWARANCJA DOSTAWY

Dla celów niniejszych Ogólnych Warunków Umowy (zwanych dalej „OWU”) producentem i dystrybutorem Produktu jest podmiot, który jest zarejestrowany przez Coffice.club kft. Ltd. jako producent. W przypadku, gdy Konsument nie zaakceptuje wcześniejszej ekspertyzy Eksperta lub Producenta, Coffice-club kft. zobowiązany jest polecić Konsumentowi nowego Eksperta. Na Kupującym, który nie kwalifikuje się jako Konsument, ciąży obowiązek udowodnienia wadliwego działania (tj. że przyczyna wady powstała przed odebraniem przez Kupującego Produktu). Konsument jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie firmę Coffice-club Kft. niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady. Wady zgłoszone przez Konsumenta w terminie 2 miesięcy od dnia zgłoszenia wady, tj. w ciągu 2 miesięcy, uważa się za zgłoszone w terminie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku opóźnienia. Konsument może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji w Coffice-club Kft. przez okres 1 roku od otrzymania Produktu, tj. przez okres jednego roku. Nabywcy, którzy nie kwalifikują się jako konsumenci, mogą wykonywać swoje roszczenia gwarancyjne przez okres jednego roku od otrzymania Produktu. Strony oświadczają, że jeśli Produkt był używany przez Kupującego przed zakupem ("Produkt używany"), Coffice-club kft. sprzedaje Produkt używany pod oznaczeniem "Druga klasa". Na Produkt używany Konsumentowi przysługuje półtoraroczna gwarancja dostawy. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że firma Coffice-club kft. sprzedaje Produkty inne niż Produkty używane, w szczególności Produkty z uszkodzeniami, które nie wpływają na ich przeznaczenie, pod oznaczeniem "druga klasa".

 Kupujący jest uprawniony do żądania naprawy lub wymiany Produktu na podstawie prawa do wymiany gwarancyjnej. Coffice-club kft. jest uprawniony do usunięcia wadliwego świadczenia w inny sposób zamiast roszczenia z tytułu gwarancji dostawy określonego przez Kupującego w poprzednim zdaniu, jeśli spełnienie wybranego prawa z tytułu gwarancji dostawy nie jest możliwe lub jeśli jest to inne roszczenie z tytułu gwarancji dostawy i wiązałoby się z nieuzasadnionymi dodatkowymi kosztami dla Coffice-club kft. Należy wziąć pod uwagę wartość Towarów w idealnym stanie, wagę naruszenia umowy oraz szkody poniesione przez Kupującego w związku z realizacją prawa do gwarancji. Jeśli Konsument chce zażądać od Coffice-club kft. wymiany w ciągu trzech dni od otrzymania Produktów z powodu wady Produktu, która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z Produktu, Coffice-club kft. nie może zdecydować się na naprawę Produktu na podstawie nieuzasadnionych kosztów dodatkowych. Naprawy lub wymiany należy dokonać w rozsądnym terminie, z uwzględnieniem właściwości Produktu i przeznaczenia Kupującego, w najlepszym interesie Kupującego. Coffice-club kft. dołoży starań, aby dokonać naprawy lub wymiany w ciągu piętnastu dni, ale Kupujący musi być świadom, że naprawa lub wymiana może potrwać dłużej.

Okres gwarancji dla części Produktu, której dotyczy wymiana lub naprawa, zacznie działać na nowo. Do okresu przedawnienia nie wlicza się części okresu naprawy, w którym Klient nie może używać Produktu zgodnie z przeznaczeniem. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku wymiany przez Coffice-club spol. Coffice-club kft. ma obowiązek dostarczyć produkt do siedziby Kupującego lub przekazać Kurierowi w celu dostarczenia do Kupującego.

Kupujący może zażądać od Coffice-club kft. dostarczenia kosztu zakupu proporcjonalnie do wadliwego wykonania. Odbędzie się to na koszt firmy Coffice-club kft., jeśli nie dokonała ona naprawy lub wymiany, lub jeśli zainteresowanie Kupującego naprawą, lub wymianą ustało. Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy z powodu drobnej wady. Strony uznają, że wadą nieistotną jest każda wada, która nie uniemożliwia prawidłowego korzystania z Produktu, w szczególności wady estetyczne, zużycie.

Kupujący może przenieść prawo do gwarancji na wybrane materiały eksploatacyjne na inną osobę. Jest on zobowiązany do pokrycia kosztów spowodowanych przeniesieniem własności na rzecz Coffice-club kft. jeśli Coffice-club kft. lub przeniesienie własności było w inny sposób uzasadnione.

W celu skorzystania z prawa do gwarancji na dostawę towaru Kupujący zobowiązany jest zwrócić go pocztą i załączyć wraz z Produktem kopię Faktury oraz opis wady. Jeśli roszczenie Coffice-club Kft. dotyczące gwarancji dostawy nie zostanie zakwestionowane i zostanie podtrzymane, koszty związane z wypełnieniem roszczenia dotyczącego gwarancji dostawy ponosi Coffice-club Kft. Konsument jest Coffice-club kft. za uprzednią pisemną zgodą Coffice-club Itd. poprosić technika o zalecenie naprawy problemu.

Koszty związane z wypełnieniem zobowiązań gwarancyjnych dostawy ponosi firma Coffice-club kft. Jeżeli niedopełnienie obowiązku konserwacji nałożonego na Kupującego mogło przyczynić się do powstania wady Produktu, koszty poniesione w związku z wypełnieniem obowiązku gwarancyjnego ponosi Kupujący, jeśli miał wiedzę o konserwacji Produktu lub jeśli Coffice-club kft. wypełnił swój obowiązek informacyjny w tym zakresie.

Konsument przyjmuje do wiadomości, że Vyrovce przysługuje gwarancja na produkt przez okres jednego roku od daty wprowadzenia Produktu na rynek. Konsument może, w przypadku wadliwego Produktu, zwrócić się bezpośrednio do Producenta o naprawę lub wymianę Produktu składając reklamację. Dla celów niniejszego punktu Produkt uważa się za wadliwy, jeżeli nie spełnia on wymagań jakościowych obowiązujących w chwili wprowadzenia do obrotu przez Producenta lub nie ma właściwości określonych przez Producenta. Jeśli Produkt jest objęty Gwarancją na Produkt, Coffice-club kft. ma prawo poinformować o tym Konsumenta.

Spowoduje to utratę gwarancji, jeśli:

kompletne urządzenie jest demontowane, nasze oznakowanie jest usuwane,

uszkodzenie produktu powstało w wyniku nieprawidłowej instalacji

instalacja nie została wykonana przez naszego autoryzowanego partnera, tj. firmę Car-Audio (Iron-System Sp. z o.o.)

Konsument przyjmuje do wiadomości, że Coffice-club spol. może udzielić gwarancji na Produkt - w przypadku zakupu Produktu przez Konsumenta - na wadliwe działanie. Coffice-club kft. Gwarancja udzielana przez Agencję nie narusza postanowień Dekretu 151/2003 o obowiązkowej gwarancji na niektóre dobra trwałe.(IX. 22.) na produkty wymienione w załączniku do Dekretu Rządowego. Coffice-club kft. informuje Konsumenta na Stronie Internetowej dodatkowo o opisie Produktu. Na mocy postanowień pkt 5.3 niniejszych OWU nie kwalifikuje się jako Konsument, tj. spółce, stowarzyszeniu lub fundacji nie przysługuje odpowiedzialność w szczególności, ale nie wyłącznie.

KARTA GWARANCYJNA

Nazwa firmy: Coffice-Club Kft.

1149, Budapest, Dongó utca 2 / A, 2/2

Nazwa produktu: na fakturze

Typ produktu: fakturowany

Numer seryjny produktu (jeśli jest dostępny): brak

Nazwa i adres producenta (jeżeli nie jest nim spółka): Coffice-club Kft. 1149 Budapest, Dongó utca 2/A, 2/2

Data zakupu: na fakturze

Data dostarczenia produktu do konsumenta lub (jeśli przez firmę lub jej przedstawiciela) * data wystawienia faktury:

INFORMACJE O UPRAWNIENIACH Z TYTUŁU GWARANCJI

 Okres gwarancji wynosi jeden rok. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wydania towaru konsumpcyjnego konsumentowi, a jeżeli uruchomienia dokonuje przedsiębiorca lub jego przedstawiciel - w dniu uruchomienia.

Gwarancja nie dotyczy wady, jeżeli przyczyna wady powstała po wydaniu produktu konsumentowi, np. jeżeli wada powstała w wyniku nieprawidłowego uruchomienia (jeżeli uruchomienie nie zostało przeprowadzone przez firmę lub jej przedstawiciela, lub jeżeli uruchomienie nie zostało przeprowadzone profesjonalnie), w wyniku nieprawidłowego użytkowania, nieprzestrzegania instrukcji obsługi, nieprawidłowego przechowywania, niewłaściwej obsługi, uszkodzenia, klęski żywiołowej. W przypadku wady objętej gwarancją konsument może, według swojego wyboru, żądać naprawy lub wymiany, chyba że wybrane roszczenie jest niemożliwe lub wiązałoby się z nieproporcjonalnie wysokimi kosztami dodatkowymi dla przedsiębiorstwa w porównaniu z innym roszczeniem, biorąc pod uwagę nienaganną wartość usługi, wagę naruszenia umowy i szkody poniesione przez konsumenta w związku z dochodzeniem roszczeń gwarancyjnych. Jeżeli przedsiębiorca nie dokonał naprawy lub wymiany, nie jest w stanie wywiązać się z tego obowiązku w terminie rozsądnym z punktu widzenia interesów konsumenta lub jeżeli minęło zainteresowanie konsumenta naprawą, lub wymianą, konsument może, według swojego wyboru, proporcjonalnie obniżyć cenę zakupu, naprawić usterkę samodzielnie lub zlecić jej naprawę na własny koszt innej osobie, lub odstąpić od umowy. Nie ma miejsca na odstąpienie od umowy z powodu drobnego błędu. Konsument może przejść z jednego prawa wyboru na drugie. Koszt przeniesienia musi być zapłacony spółce, chyba że spółka podała powód przeniesienia lub przeniesienie było w inny sposób uzasadnione. Naprawa lub wymiana jest dokonywana w rozsądnym terminie, z uwzględnieniem właściwości produktu i zamierzonego przez konsumenta sposobu jego użytkowania, w najlepiej pojętym interesie konsumenta. Firma musi podjąć starania, aby dokonać naprawy lub wymiany w ciągu maksymalnie piętnastu dni. Podczas naprawy w produkcie mogą być instalowane wyłącznie nowe części. Do okresu gwarancji nie wlicza się tej części okresu naprawy, w której konsument nie może korzystać z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Okres gwarancji rozpoczyna się na nowo w przypadku wymiany (naprawy) produktu lub części produktu w stosunku do wymienionego (naprawionego) produktu (części produktu) oraz w przypadku wady powstałej w wyniku naprawy. Koszty wypełnienia obowiązku gwarancyjnego ponosi firma. Produkty ze stałym połączeniem lub ważące więcej niż 10 kg, lub które nie mogą być przewożone jako bagaż podręczny w pojazdach komunikacji publicznej, z wyjątkiem pojazdów, muszą być naprawiane w miejscu eksploatacji. Jeśli naprawa nie może być wykonana w miejscu eksploatacji, dystrybutor zorganizuje demontaż i montaż oraz transport i powrót. Gwarancja nie narusza ustawowych uprawnień konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów, w tym gwarancji na materiały i materiały eksploatacyjne. W przypadku sporu konsumenckiego konsument może również zainicjować działalność organu pojednawczego działającego przy regionalnych (głównych) izbach przemysłowo-handlowych. Roszczenia gwarancyjne mogą być potwierdzone kartą gwarancyjną. W przypadku nieudostępnienia konsumentowi karty gwarancyjnej, zawarcie umowy uważa się za udowodnione, jeżeli konsument przedstawi dowód zapłaty - fakturę lub paragon fiskalny wydany zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług. W takim przypadku prawa wynikające z gwarancji mogą być wykonywane na podstawie dowodu zapłaty świadczenia wzajemnego. Konsument może dochodzić swoich roszczeń z tytułu rękojmi w przedsiębiorstwie. 19/2014 w sprawie zasad postępowania przy rozstrzyganiu reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych towarów sprzedawanych na podstawie umowy między konsumentem a przedsiębiorcą przy składaniu reklamacji jakościowej. (IV. 29.) NGM (dalej zwana Rozporządzeniem NGM) jest zobowiązana do sporządzenia protokołu o treści w nim określonej i przekazania jego kopii konsumentowi niezwłocznie i w sposób możliwy do wykazania. W przypadku przyjęcia produktu do naprawy, przedsiębiorstwo lub osoba dokonująca naprawy (warsztat) zobowiązana jest do przekazania świadectwa zgodnie z pkt 6 dekretu NGM.

PRZEPISY REKLAMACYJNE

 Jeżeli Kupujący chce dochodzić swoich roszczeń z tytułu gwarancji lub roszczeń Konsumenta z tytułu gwarancji, lub towarów wobec Coffice-club kft., Kupujący lub Konsument (dla celów niniejszego rozdziału Kupujący i Konsument, zwani dalej ") powinni działać zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.

Powód może zgłosić roszczenie, które chce zweryfikować, składając elektronicznie oświadczenie do Coffice-club Ltd. Coffice-club kft. W celu ułatwienia obsługi reklamacji na Stronie internetowej opublikowany jest formularz do zgłaszania gwarancji i reklamacji (zwany na potrzeby niniejszego rozdziału "Formularzem"). Po wypełnieniu formularza Zainteresowana Strona przesyła go do Coffice-club kft. Może zostać przesłany do Państwa w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty. Zainteresowany przyjmuje do wiadomości, że Formularz nie jest wymagany do zgłoszenia Roszczenia.

Coffice-club kft. sporządza protokół (zwany dalej "Protokołem") z oświadczenia Konsumenta. Protokół zawiera nazwę i adres Konsumenta oraz oświadczenie, że wyraża on zgodę na dane zapisane w Protokole zgodnie z odpowiednim 19/2014. (IV. 29.) Rozporządzeniem NGM; Konsumenta i Coffice-club Ltd. nazwą i Ceną zakupu Produktu sprzedawanego na podstawie Umowy pomiędzy Coffice-club kft. terminem jej spełnienia do dnia zgłoszenia wady; opisem wady; uprawnieniem, które Konsument chce wykonać w ramach przysługującej mu gwarancji lub roszczenia. Kupujący wyraźnie przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Coffice-club Itd. zbada roszczenie w ciągu 48, tj. czterdziestu ośmiu godzin od zgłoszenia roszczenia i poinformuje Kupującego o wyniku dochodzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Do obliczenia 48 godzin liczone są tylko dni robocze. W przypadku zgłoszenia telefonicznego lub mailowego protokół zostanie przesłany do Coffice-club kft. podpisany przez pracownika, który odnotował reklamację Kupującego. W przypadku zgłoszenia w punkcie odbioru protokół zostanie przekazany do Coffice-club kft. podpisany przez pracownika, który odnotował reklamację Kupującego. Jeżeli skarżący zgłosił skargę do Coffice-club kft. Wypełniając formularz Coffice-club kft. należy wypełnić zapis zgodnie z postanowieniami formularza.

Jeżeli firma Coffice-club kft. wypełnia swoje zobowiązania z tytułu rękojmi lub gwarancji w sposób inny niż wynika to z żądania Konsumenta, którego powód został podany przez firmę Coffice-club kft. Coffice-club kft. niezwłocznie udostępni Konsumentowi kopię Protokołu w sposób widoczny. Zarejestrowany protokół opublikowany przez Coffice-club kft. jest przechowywany przez Coffice-club kft. przez trzy lata.

POZOSTAŁE PRZEPISY DOTYCZĄCE UMÓW

 Informacje o ochronie danych osobowych dotyczące postępowania z danymi osobowymi znajdują się na stronie internetowej zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (https://izzi.shop.hu/adatvedelmi-leiras). Kupujący przyjmuje do wiadomości, że przekazane dane osobowe zostały dostarczone firmie Coffice-club kft. w odpowiedniej formie i niezwłocznie informuje firmę Coffice-club kft. o wszelkich zmianach swoich danych. Niezwłocznie informuje ich o zmianie swoich danych za pomocą poczty elektronicznej lub przekazując je za pomocą dostępnego interfejsu. Zamawiający oświadcza, że podane przez niego dane osobowe zawierają dane prawdziwe.

Strony postanawiają ponadto, że w przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Kupującego zawartych w Umowie pomiędzy zawarciem Umowy a przyjęciem Produktu, Kupujący niezwłocznie poinformuje o tym Coffice-club kft. za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kupujący przyjmuje do wiadomości i potwierdza, że firma Coffice-club Kft. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z braku powiadomienia o zmianie danych.

Kupujący wyraźnie przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że roszczenie Kupującego o odszkodowanie za szkody lub inne straty spowodowane przez Produkt dla Kupującego, lub osoby trzeciej po podpisaniu przez Kupującego protokołu przekazania, lub dowodu dostawy, lub po otrzymaniu przez Kupującego Faktury podlega przepisom Kodeksu Cywilnego art. 6:550. i może być dochodzone wobec producenta.

Strony stwierdzają, że Coffice-club kft. promocje doraźne i okresowe (zwane dalej "promocjami"). W ramach promocji Coffice-club ktf. Produkty określone przez użytkownika będą zazwyczaj wyceniane na poziomie I lub poniżej ceny rynkowej (zwanej łącznie "ceną rynkową"). Coffice-club kft. ma prawo do jednostronnego określenia podstawy i metody obliczania ceny rynkowej. Coffice-club kft. na żądanie Kupującego poinformuje go o podstawie i sposobie wyliczenia Ceny Rynkowej. Kupujący przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że firma Coffice-club Ltd. nie ponosi odpowiedzialności za obliczenie Ceny Rynkowej za nieujawnienie podstawy i metody. Jeżeli Cena Rynkowa Coffice-club kft. nie została odrębnie zdefiniowana, termin Cena Rynkowa odpowiada następującej definicji: Cena rynkowa to średnia arytmetyczna z dotychczasowej i przyszłej pozycji cenowej Produktu, cech urządzenia, marki, spodziewanych korzyści z kategorii produktu, opłat za dostawę i opłaty następcze (sprzedażowe), z uwzględnieniem bieżącej kalkulacji kosztów (obsługa posprzedażowa, koszty pracy, koszty kurierskie itp.), cena ustalona przez Zarządzającego Produktem zgodnie z jego najlepszą wiedzą. Kupujący wyraża zgodę na udzielenie m- Coffice-club kft. wyłącznego prawa do określenia dla jakiego produktu (produktów), na jaki okres, jakie działania. Kupujący zgadza się, że Coffice-club spol. ma prawo do odwołania każdej promocji w dowolnym momencie bez żadnych płatności lub innych konsekwencji prawnych, lub do przedłużenia czasu trwania promocji w dowolnym momencie. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że produkty objęte promocjami są jedynie

Coffice-club spol. w związku z tym Coffice-club kft. ma prawo do zakończenia Promocji przed upływem Promocji określonej w reklamie (reklamach). Warunki Promocji mają zastosowanie do stosunku prawnego nawiązanego w czasie trwania Promocji, niniejszy regulamin jest dla m-HU Internet Kft. Ceny obowiązujące w czasie trwania Promocji i w czasie jej trwania są podawane przez Coffice-club kft. publikowane na Stronie internetowej.

Nie istnieje żaden kodeks postępowania dla stosunku prawnego regulowanego przez niniejsze OWU, Coffice-club kft. nie podlega regulacji takiego kodeksu.

M-HU Internet Kft. ma prawo do anulowania Zamówienia, które budzi podejrzenie lub pozory szczególnego ryzyka biznesowego oraz do odstąpienia od Umowy. Szczególne ryzyko biznesowe obejmuje m.in. zamówienie na Produkty w szczególnie dużej ilości, zamówienie osoby prawnej w stanie upadłości, likwidacji lub likwidacji oraz zamówienie osoby prawnej o wartości przekraczającej zarejestrowany kapitał Kupującego. Istnieje ryzyko, że informacje podane przez producenta mogą ulec zmianie w dowolnym czasie bez powiadomienia. Prosimy o sprawdzenie przed złożeniem zamówienia, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne zmiany lub rozbieżności! Powyższy obraz jest w niektórych przypadkach poglądowy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 Niniejsze OWU i ich interpretacja podlegają przepisom prawa węgierskiego i interpretacji języka węgierskiego.

Nieważność któregokolwiek z postanowień OWU nie wpływa na ważność pozostałych postanowień OWU.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych OWU zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących przepisów.

W przypadku sporu konsumenckiego, w którym strony nie mogą znaleźć rozwiązania, konsument może wszcząć postępowanie przed organem pojednawczym. Coffice-club kft. właściwy organ pojednawczy w swojej siedzibie: Organ pojednawczy w Budapeszcie; 1016 Budapeszt, Krisztina körút 99, 3 piętro 310; adres pocztowy: 1253 Budapeszt, Pf.:10. Coffice-club Ltd. jest zobowiązany do współpracy z Komisją Pojednawczą. M-HU Internet Kft. Nie musi on koniecznie stosować się do zaleceń komitetu pojednawczego. W związku ze skargą konsumenta nabywca może zwrócić się do właściwego miejscowo starostwa powiatowego. Dalsze informacje można znaleźć pod następującym linkiem: http://jarasinfo.gov.hu/ Jeśli klient działa jako konsument, ma on również prawo do rozwiązania swojego sporu za pośrednictwem internetowego forum rozwiązywania sporów (http://ec.europa .eu/ odr ), aby rozpocząć.

Data: Budapeszt, 26 lipca 2021 r. Data wejścia w życie niniejszych OWU: 26 lipca 2021 r.