Gwarancja

GWARANCJA

Kupujący jest świadomy, że Coffice-club kft. ma obowiązek zapewnić gwarancję na dostawy i ponosi ustawową odpowiedzialność za wady w wykonaniu. Wadliwe wykonanie uważa się za występujące, gdy Produkt w czasie dostawy nie spełnia jakościowych wymagań określonych w umowie lub ustawie, ponieważ Produkt musi być odpowiedni do zamierzonego zastosowania. Warunki odpowiedniości do zamierzonego celu są określone w art. 6 ust. 123 §. Kodeksu cywilnego. Kupujący/konsument musi w każdym przypadku udowodnić istnienie wady Produktu, jak określono w punkcie 7.5 Regulaminu.

Strony zastrzegają, że w przypadku wady ujawnionej przez Konsumenta w ciągu 6, tj. sześciu miesięcy od otrzymania przez Konsumenta Produktu, Strony przyjmują, że przyczyna wady istniała już w chwili spełnienia świadczenia (dalej: "Domniemanie wadliwości świadczenia"), z wyjątkiem sytuacji, gdy domniemanie takie jest niezgodne z naturą rzeczy lub charakterem wady. Firma Coffice-club kft. jest uprawniona do udowodnienia, że przyczyna wady powstała po wykonaniu świadczenia, jeśli istnieje domniemanie wadliwego wykonania. Po upływie terminu domniemania wadliwego wykonania tj. sześciu miesięcy od otrzymania przez Konsumenta Produktu Konsument powinien udowodnić, że przyczyna wady Produktu jest Coffice-club kft. powstała przed wykonaniem świadczenia. Coffice-club kft. ma prawo zażądać ekspertyzy (zwanej dalej "ekspertyzą") od strony trzeciej posiadającej wystarczającą wiedzę specjalistyczną, aby sprostać ciężarowi dowodu (zwanej dalej "ekspertem"). Strony zgadzają się, że Coffice-club kft. ma prawo do jednostronnego wskazania eksperta. Strony ustalają, że Coffice-club kft. wywiązuje się z ciężaru dowodu poprzez żądanie ekspertyzy producenta Towaru ("Producent") na temat przyczyny wady Towaru, chyba że Konsument wyraźnie od niej odstąpi, korzystając z przysługującego mu prawa.

GWARANCJA DOSTAWY

Dla celów niniejszych Ogólnych Warunków Umowy (zwanych dalej „OWU”) producentem i dystrybutorem Produktu jest podmiot, który jest zarejestrowany przez Coffice.club kft. Ltd. jako producent. W przypadku, gdy Konsument nie zaakceptuje wcześniejszej ekspertyzy Eksperta lub Producenta, Coffice-club kft. zobowiązany jest polecić Konsumentowi nowego Eksperta. Na Kupującym, który nie kwalifikuje się jako Konsument, ciąży obowiązek udowodnienia wadliwego działania (tj. że przyczyna wady powstała przed odebraniem przez Kupującego Produktu). Konsument jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie firmę Coffice-club Kft. niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady. Wady zgłoszone przez Konsumenta w terminie 2 miesięcy od dnia zgłoszenia wady, tj. w ciągu 2 miesięcy, uważa się za zgłoszone w terminie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku opóźnienia. Konsument może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji w Coffice-club Kft. przez okres 1 roku od otrzymania Produktu, tj. przez okres jednego roku. Nabywcy, którzy nie kwalifikują się jako konsumenci, mogą wykonywać swoje roszczenia gwarancyjne przez okres jednego roku od otrzymania Produktu. Strony oświadczają, że jeśli Produkt był używany przez Kupującego przed zakupem ("Produkt używany"), Coffice-club kft. sprzedaje Produkt używany pod oznaczeniem "Druga klasa". Na Produkt używany Konsumentowi przysługuje półtoraroczna gwarancja dostawy. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że firma Coffice-club kft. sprzedaje Produkty inne niż Produkty używane, w szczególności Produkty z uszkodzeniami, które nie wpływają na ich przeznaczenie, pod oznaczeniem "druga klasa".

Kupujący jest uprawniony do żądania naprawy lub wymiany Produktu na podstawie prawa do wymiany gwarancyjnej. Coffice-club kft. jest uprawniony do usunięcia wadliwego świadczenia w inny sposób zamiast roszczenia z tytułu gwarancji dostawy określonego przez Kupującego w poprzednim zdaniu, jeśli spełnienie wybranego prawa z tytułu gwarancji dostawy nie jest możliwe lub jeśli jest to inne roszczenie z tytułu gwarancji dostawy i wiązałoby się z nieuzasadnionymi dodatkowymi kosztami dla Coffice-club kft. Należy wziąć pod uwagę wartość Towarów w idealnym stanie, wagę naruszenia umowy oraz szkody poniesione przez Kupującego w związku z realizacją prawa do gwarancji. Jeśli Konsument chce zażądać od Coffice-club kft. wymiany w ciągu trzech dni od otrzymania Produktów z powodu wady Produktu, która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z Produktu, Coffice-club kft. nie może zdecydować się na naprawę Produktu na podstawie nieuzasadnionych kosztów dodatkowych. Naprawy lub wymiany należy dokonać w rozsądnym terminie, z uwzględnieniem właściwości Produktu i przeznaczenia Kupującego, w najlepszym interesie Kupującego. Coffice-club kft. dołoży starań, aby dokonać naprawy lub wymiany w ciągu piętnastu dni, ale Kupujący musi być świadom, że naprawa lub wymiana może potrwać dłużej.

Okres gwarancji dla części Produktu, której dotyczy wymiana lub naprawa, zacznie działać na nowo. Do okresu przedawnienia nie wlicza się części okresu naprawy, w którym Klient nie może używać Produktu zgodnie z przeznaczeniem. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku wymiany przez Coffice-club spol. Coffice-club kft. ma obowiązek dostarczyć produkt do siedziby Kupującego lub przekazać Kurierowi w celu dostarczenia do Kupującego.

Kupujący może zażądać od Coffice-club kft. dostarczenia kosztu zakupu proporcjonalnie do wadliwego wykonania. Odbędzie się to na koszt firmy Coffice-club kft., jeśli nie dokonała ona naprawy lub wymiany, lub jeśli zainteresowanie Kupującego naprawą, lub wymianą ustało. Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy z powodu drobnej wady. Strony uznają, że wadą nieistotną jest każda wada, która nie uniemożliwia prawidłowego korzystania z Produktu, w szczególności wady estetyczne, zużycie.

Kupujący może przenieść prawo do gwarancji na wybrane materiały eksploatacyjne na inną osobę. Jest on zobowiązany do pokrycia kosztów spowodowanych przeniesieniem własności na rzecz Coffice-club kft. jeśli Coffice-club kft. lub przeniesienie własności było w inny sposób uzasadnione.

W celu skorzystania z prawa do gwarancji na dostawę towaru Kupujący zobowiązany jest zwrócić go pocztą i załączyć wraz z Produktem kopię Faktury oraz opis wady. Jeśli roszczenie Coffice-club Kft. dotyczące gwarancji dostawy nie zostanie zakwestionowane i zostanie podtrzymane, koszty związane z wypełnieniem roszczenia dotyczącego gwarancji dostawy ponosi Coffice-club Kft. Konsument jest Coffice-club kft. za uprzednią pisemną zgodą Coffice-club Itd. poprosić technika o zalecenie naprawy problemu.

Koszty związane z wypełnieniem zobowiązań gwarancyjnych dostawy ponosi firma Coffice-club kft. Jeżeli niedopełnienie obowiązku konserwacji nałożonego na Kupującego mogło przyczynić się do powstania wady Produktu, koszty poniesione w związku z wypełnieniem obowiązku gwarancyjnego ponosi Kupujący, jeśli miał wiedzę o konserwacji Produktu lub jeśli Coffice-club kft. wypełnił swój obowiązek informacyjny w tym zakresie.

Konsument przyjmuje do wiadomości, że Vyrovce przysługuje gwarancja na produkt przez okres jednego roku od daty wprowadzenia Produktu na rynek. Konsument może, w przypadku wadliwego Produktu, zwrócić się bezpośrednio do Producenta o naprawę lub wymianę Produktu składając reklamację. Dla celów niniejszego punktu Produkt uważa się za wadliwy, jeżeli nie spełnia on wymagań jakościowych obowiązujących w chwili wprowadzenia do obrotu przez Producenta lub nie ma właściwości określonych przez Producenta. Jeśli Produkt jest objęty Gwarancją na Produkt, Coffice-club kft. ma prawo poinformować o tym Konsumenta.

Spowoduje to utratę gwarancji, jeśli:

kompletne urządzenie jest demontowane, nasze oznakowanie jest usuwane,

uszkodzenie produktu powstało w wyniku nieprawidłowej instalacji

Konsument przyjmuje do wiadomości, że firma Coffice-club kft. może udzielić gwarancji na wadliwe działanie Produktu w przypadku zakupu Produktu przez Konsumenta. Coffice-club kft. Gwarancja udzielana przez Agencję nie narusza postanowień dekretu 151/2003 o obowiązkowej gwarancji na niektóre dobra trwałe. (IX. 22.) Rozporządzenie rządu

Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy ma zastosowanie również do osób fizycznych w następujących przypadkach, na podstawie artykułu 16 dyrektywy 2011/83/UE dotyczącego ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy w przypadku treści cyfrowych:

W przypadku treści cyfrowych: Jeśli konsument zakupi treść cyfrową, która nie jest dostarczana na fizycznym nośniku danych (np. CD lub DVD), prawo do odstąpienia od umowy wygasa w momencie, gdy konsument zaczyna pobierać lub korzystać z treści, pod warunkiem, że konsument wcześniej wyraźnie zgodził się na rozpoczęcie świadczenia usługi i uznał, że tym samym traci prawo do odstąpienia od umowy.

W przypadku oprogramowania zapakowanego w zamknięte opakowanie: Jeśli oprogramowanie jest dostarczane na fizycznym nośniku danych (np. na DVD), a konsument otworzy opakowanie, prawo do odstąpienia od umowy wygasa, ponieważ aktywacja oprogramowania i otwarcie opakowania powodują utratę unikalności produktu, co uniemożliwia jego ponowną sprzedaż jako nowego.

Podsumowując:

Jeśli oprogramowanie jest w formie cyfrowej i wymaga aktywacji, a konsument dokonuje tej aktywacji, zazwyczaj traci prawo do odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że został o tym wcześniej poinformowany i wyraził na to zgodę.

Jeśli oprogramowanie jest dostarczane na fizycznym nośniku danych, po otwarciu opakowania nie ma już możliwości odstąpienia od umowy.

(Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy dotyczącego treści cyfrowych jest zawarte w artykule 16 dyrektywy 2011/83/UE).